Posts LinkedIn
Om samenwerkingen in een team te bevorderen, moet je wel weten wie er tegenover je zit, hoe die persoon denkt en waar je elkaar kunt aanvullen.
Een handig hulpmiddel kan een DISC rapportage zijn. Na het beantwoorden van 25 unieke vragen weet je hoe de medewerker scoort op Dominantie, Invloed, Stabiliteit, Consciëntieus. Tijdens een teamsessie kunnen de teamleden de scores met elkaar vergelijken en de verschillen en gelijkenissen bespreken. Waar kun je elkaar aanvullen en versterken?
Ik liet sollicitanten altijd een Persoonlijke Profiel Analyse maken op basis van DISC na het 1e gesprek. Op basis van het rapport kon ik een goede inschatting maken of iemand de functie goed kon uitoefenen en in het team zou passen. Salesmedewerkers moeten namelijk een hoge score hebben op Dominantie & Invloed.
Post LinkedIn:
https://www.linkedin.com/posts/ysso-optimale-prospect-klantreis_sales-service-samenwerken-activity-6906860640640868352-OK2u


Over welke vaardigheden moet de leider van de toekomst beschikken ❔ Van de ➆ leiderschapsvaardigheden in het artikel van de MT Sprout, vallen mij met name nummers 5, 6 en 7 op. ➎ Leading people => geef medewerkers ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid om hun doelen te halen ➏ Samenwerkend => Een leider met impact kan goed samenwerken met anderen. Hij zoekt actief verbinding om tot gezamenlijke oplossingen te komen. ➐ Bouwen van teams => Geef een team de vrijheid om hun werk zelf in te vullen. Medewerkers gaan harder lopen en beter hun kwaliteiten benutten. Benieuwd naar nummers 1 t/m 4, check mijn post op LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6948542521178243072

Nieuwe klant haakt af na lezen Google review Potentiële klanten kijken op Google reviews wat er over jouw bedrijf staat geschreven. Natuurlijk weten deze prospects wel dat een aantal zijn geschreven door bekenden 💯 en een aantal zijn gepost door azijnzeikers 😡 . Het is belangrijk dat de gemiddelde score boven de 4 staat en dat je altijd netjes reageert op alle reviews.