Posts LinkedIn
Een salesmanager overtuigde met al zijn enthousiasme een prospect om met ons in zee te gaan. Toen deze nieuwe klant de opdracht doornam met een collega van de binnendienst, raakte de klant in verwarring vanwege de procedures en bijbehorende administratie. Het resultaat was een gefrustreerde klant en een opgejaagde collega van de binnendienst.
Door samen naar de prospect- en klantreis te gaan kijken, kwamen ze tot inzicht dat in de prospectfase aan verwachtingsmanagement gedaan moest worden. Een vrij simpele oplossing met tevreden klanten en fijne interne samenwerking als gevolg.
Post LinkedIn:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6911966862188642304


Over welke vaardigheden moet de leider van de toekomst beschikken ❔ Van de ➆ leiderschapsvaardigheden in het artikel van de MT Sprout, vallen mij met name nummers 5, 6 en 7 op. ➎ Leading people => geef medewerkers ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid om hun doelen te halen ➏ Samenwerkend => Een leider met impact kan goed samenwerken met anderen. Hij zoekt actief verbinding om tot gezamenlijke oplossingen te komen. ➐ Bouwen van teams => Geef een team de vrijheid om hun werk zelf in te vullen. Medewerkers gaan harder lopen en beter hun kwaliteiten benutten. Benieuwd naar nummers 1 t/m 4, check mijn post op LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6948542521178243072

Nieuwe klant haakt af na lezen Google review Potentiële klanten kijken op Google reviews wat er over jouw bedrijf staat geschreven. Natuurlijk weten deze prospects wel dat een aantal zijn geschreven door bekenden 💯 en een aantal zijn gepost door azijnzeikers 😡 . Het is belangrijk dat de gemiddelde score boven de 4 staat en dat je altijd netjes reageert op alle reviews.