Sales & service optimalisatie
Wil jij de commerciële resultaten van je organisatie laten stijgen?
Bij YSSO zeggen we: om extern te winnen, moet je intern beginnen.
Samenwerken
Aansturen
Sales & service processen
Klantgerichtheid
Intern gaan we eerst de organisatie sales- & servicegerichter maken op de volgende vier onderdelen: samenwerken, aansturen, sales- & serviceprocessen en klantgerichtheid.

Sales & service optimalisatie
Het optimaliseren van het sales- & serviceproces bestaat uit interne verbeteringen op vier onderdelen:
1) De samenwerking binnen teams
2) Manieren van aansturen van medewerkers
3) Processen die (nieuwe) klanten moeten doorlopen
4) De klantgerichtheid van het hele bedrijf
Met mijn jarenlange ervaring in de sales heb ik ontdekt dat hier de aandacht op moet liggen om uiteindelijk met z’n allen succesvol te zijn.
Na het optimaliseren van de onderdelen zullen meer veerkracht & werkplezier en hogere productiviteit & loyaliteit het gevolg zijn. De basis van een optimale prospect- & klantreis is gelegd.